sobota, 4 kwietnia 2015

Świąteczne mini DIY ! :)

HEY !
W tą sobotę przychodzę do was z pomysłem na....aaa to się okaże...
Jest to związane ze zbliżającymi się świętami...xd Zaskoczyłam was? ... Wiedziałam że się uda...
Ok nie przedłużając lecimy z tym koksem !



POTRZEBUJEMY :

  • wydmuszki 
  • barwniki do jajek (w proszku)
  • kilka miseczek... pojemniczków żeby rozpuścić nasze barwniki 
  • LATEKSOWE RĘKAWICZKI !
  • farbki... pisaki.... brokat... wszystko co wam przyjdzie do głowy i co uważacie za potrzebne w ozdobie naszych jajek ;) 


OK ZACZYNAMY !

Ja używam mieszanki jakiś barwników, które znalazłam w szafce... pewnie jeszcze z zeszłego roku OJK....

Kilka miseczek ...żeby było schludnie i czyściutko....stwarzajmy chociaż takie pozory xd
UWAGA uczcie się na moich błędach ! UŻYJCIE JAKIŚ RĘKAWICZEK to jest serio przydatne XD





NO DOBRA !
Wydmuszki farbujemy..... Myślę, że każdy z was robił to w dzieciństwie z rodzicami ... więc wielkiego kłopotu być nie powinno.... Jak by coś to na barwnikach jest instrukcja.... 



Jak nasze jajka się już pięknie pofarbują ..wyjmujemy je osuszamy.... No i co ?
Najfajniejsza część ! MALUJEMY ! :)


Wszystko idzie jak po maśle...... LECZ NAGLE !

Ubolewasz....płaczesz... serce Ci się kroi bo twoja wydmuszka przy której musiałeś się namęczyć....uważać żeby nie pękła...by nie była zarysowana ...
Farbowana jakieś MEGA DŁUGIE 20 minut...
Właśnie pękła na pół....
:C


OHYDNY WIDOK 




I TU TAK NAPRAWDĘ ZACZYNA SIĘ NA DIY ! 

Tutaj pokaże wam co można zrobić z pękniętymi wydmuszkami.... z którymi niby nic nie da się zrobić .... a jednak ! 

Słuchajcie pierwsze co.... musimy pozbyć się z naszych prawie całych połówek tych ledwo trzymających się resztek skorupki...



Następnie..... co to mam tu powiedzieć ? PUSZCZAMY wodzę fantazji !



Możecie zrobić dosłownie wszystko.... podczas farbowania zabarwiły się także środki naszych jajek...I dało to mega efekt... kolor jest intensywny ... jeszcze lepszy niż na zewnątrz.
Ja tym razem postawiłam na twarzyczki na wydmuszkach :)
------------------->



Na reszcie naszych ocalałych jajek wymalowałam ten sam motyw.....
Wielkie zęby i małe oczka dodają uroku... ;) !

Zielona, owalna ósemka .... 



Bez Marsowej pisanki by się nie obeszło XD
30 dni! ;)


Moja Pisankowa Rodzinka w tym roku wygląda tak.... Mam nadzieję, że podsunęłam wam pomysł na rozbite i niechciane wydmuszki ;)

A I JESZCZE TROCHĘ Z ŻYCIA ! 

Ostatnio w nocy naszła mnie chęć na rysowanie.... no to lecim! 
Nigdy nie lubiłam rysować jakichkolwiek postaci... które miały kształty ludzi itp itd.
No ale teraz muszę przyznać...... wyszło mi !
Jest co coś podobne do syreny z HP....
Sorki nie zastosowałam cenzury :_: Małe dzieci się naoglądają... 
Co myślicie ? ;) 


OK BĘDĘ KOŃCZYĆ !
ŻEGNAM WAS CIEPLUTKO NO I WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM ! 
...
WESOŁEGO JAJKA ! 



A NO TAK JESZCZE PIOSENKA ! 
będę dziś troszeczkę brutalna i dam wam 30stm
..... 
Piosenka do której uciekam... 
w pozytywny sposób ..
Witam w świecie Rocka z odrobinką psychozy ;)
...





1 komentarz:

  1. świetny pomysł na te twarzyczki, cudownie rysujesz :)
    Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń