sobota, 28 marca 2015

Disuje czy nie disuje? xd Kolejny tydzień ! :)

Hello!

Cześć wszystkim !
WRESZCIE WOOOLNE!
Ok tak serio to nie do końca... REKOLEKCJE ha ha haaaaaa....
Osobiście na rekolekcję nie chodzę .... ateistka od urodzenia .. no.
I TUTAJ JEST TAKI MYK !
W mojej szkole Ci którzy nie chodzą na rekolekcje... muszą iść normalnie do szkoły.... BENG
FUCK THE LOGIC
Czyli ja będę siedzieć 5h w szkole a tamci będą zapierniczać do kościoła na niecałe 2 h ?
No przepraszam ,.. bo albo jestem głupia albo widzę tu pewną niezgodność.
Nie chcę twierdzić że jest do lekka dyskryminacja XDDD
Ale wiecie.. lekcje muszą nauczyciele przeprowadzić tak żeby Ci na rekolekcjach nic nie stracili ...
TO CO  MY MAMY TAM ROBIĆ ?!
Ehhh... wybaczcie, że ten i ostatni post są takie hejterskie i wgl.
W zeszłym tygodniu było to spowodowane zdenerwowaniem ludźmi ... i ich wielkimi wypowiedziami na tematy o których nie mają pojęcia.
A w tym tygodniu ... no te rekolekcje i przełożenie koncertu Marsów...ale to bardziej już idzie pod smutek xd
Szczerze współczuję wszystkim maturzystom...Uczucie tego... no człowiek w takiej sytuacji jest bezsilny....masakra. Mam nadzieję że nigdy przed takim czym nie zostanę postawiona.
Ale kończąc smuty .. to tak serio nawet dobrze że go przenieśli....będzie większa szansa na lepszą pogodę i Jarosław nie będzie HURHLAĆ <--- tak nie wiem jak to się pisze XD
NO I MAMY WIĘCEJ CZASU NA PRZYGOTOWANIA !
A prawda jest taka że im więcej czasu im więcej czekania ... tym więcej głupich pomysłów XD Tak stwierdziłyśmy z jednym Echelonem na insta xdd
Ej ! Przyszło do mnie tyle nowych rzeczy na koncert ! AAAAA ! jeszcze tylko 36 dni... hmm .... mam takie lekkie ,,DE ŻA WU,, oh... oh... CIEKAWE CZEMU :O
Jak mniemam we czwartek pomalowałam sobie twarz... hhmm tak to był czwartek.
A dziś rękę ... wszystko ukarzą zdjęcia ;)
O ! Nie wiem czy już wspominałam ale dostałam srebrną TRIADĘ !!! :OOO
 CZAICIE TO !? Jak fajnie nie mogę :D Jestem szczęśliwa.. tak serio ..umiem wyciągnąć tyle szczęścia z jednej małej rzeczy.

Ostatnio tak nurtuje mnie myśl o zmianie wyglądu bloga bo nawet mi się już nie podoba XDDD
Myślę że tło zostanie ...ale takie stonowanie dobrze mu zrobi... nie wiem jeszcze ...dużo roboty przede mną ....



PIOSENKA !







1 komentarz:

  1. Wspaniałe zdjecia, nareszcie dostrzegam oryginalność! Świetny blog, oby tak dalej.
    Obserwuję i zapraszam do siebie;

    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń