sobota, 7 marca 2015

SKOŃCZ JUŻ KAJA NO !

Hello!
jest 00;15 więc znowu nie zmieściłam się w czasie :')
TRUDNO WAŻNE ŻE JEST !
Zacznę od rzeczy która poruszyła mnie dzisiaj najbardziej !
Więc tak dzisiaj... wchodzę na fb... i tak patrze ...wszyscy powstawiali zdj Szanuna... no i tak se myślę ,,KURDE O CO KAMAN? CZEMU TO ROBI TAKĄ FURORĘ,,
I W TYM MOMENCIE OGARNĘŁAM ŻE ONI JUŻ SĄ W ROSJI (XDDDDDD jak to ja)
I wtedy serce zaczęło tak... jak by to powiedzieć.... hmmm... WALIĆ ZE SZCZĘŚCIA...
Od jutra ...Zaczyna się trasa w której uczestniczę...W której istnieję.. Boże jakie to fajne! xd
Uderzenia ciepła w sercu to uczucie nie do zastąpienia....

Uwielbiam na coś czekać...co prawda nie za długo... ale uważam, że życie bez ,,czekania na coś,, było by nudne... dlatego zawsze staram się mieć określony jakiś cel. :)
SZEPTEM .... 31 dni !

OK kończę nie będę was zamęczać ...
HMMM co mi się jeszcze wydarzyło w tym tygodniu....
O ! W końcu kupiłam sobie płytę One Republic! Jej ! Powiem szczerze zakochałam się w niej...
Tak samo jak w blondzie Jarosława Leto hahahaha
Nie wiem jak wam.. ale jak znajdą się jego brwi i dojdzie centymetrowy odrost to ja umrę ze szczęścia...
 BĘDĘ MIAŁA ZDJĘCIE Z PRAWDZIWYM JOKEREM !
JA SIKAM NORMALNIE ! :D

Jezu miałam skończyć o Marsach .. przepraszam was ale to jest bardzo trudne -___-

Ogólnie to w tym tygodniu zabrałam się za malowanie kurtki jeansowej .... i musiałam poprawić białe literki białą farbą ... nałożyć 2 warstwę ... po to żeby były bielsze xd no i na złość na 2 ostatnie zabrakło mi farbki ;----; i muszę kupić ;---;

LUDZIE ! Jutro popindalam do CYRKUUU !
Pamiętam moją pierwszą wizytę w cyrki .. miałam jakieś 5 lat ... i pamiętam tylko to że wyszłam z płaczem hahah xd
No minęło 11 lat mam nadzieję że coś się zmieniło...
A w poniedziałek idę na moją pierwszą lekcje perkusji ! TAK DOPIERO TERAZ !
Idę na tak zwaną lekcję ,, sprawdzającą,, .. Boje się XD jak okaże się że nie mam talentu do perkusji to zostaje trąbka ... ;-;
ŻYCZCIE MI POWODZENIA ! ;)

To jest chyba wszystko co chciałam wam przekazać ;o
A teraz czas na zdjęcia ! I I I na piosenkę ! ;)



Z tą piosenką wiąże wiele fajnych wspomnień ... właściwie ona jest jednym wielkim wspomnieniem! :)













1 komentarz: