sobota, 14 marca 2015

Muzyczny post ? Czemu nie !

Hey !
Na wstępie chcę zaznaczyć że siedzę teraz w bazie zrobionej z firanek i 2 kijków XD zdjęcia ukażą się na dole...w każdym razie.


Pewnie niektórzy z was kojarzą to iż podobny post już się pojawił na tym zacnym blogu... ALE NO PRZECIEŻ TO BYŁO WUHTE CZASU TEMU I TERA CZEA NADROBIĆ ! xD
Ogólnie zastanawiałam się nad treścią tego posta... wybierałam pomiędzy moimi rozkminami co do ,,najbardziej wkurwi*jące rzeczy w ludziorach,, a muzyką...
No i stwierdziłam, że jednak wywalenie na was całego mojego myślenia i wszystkiego co mnie w tych ludziach wkurza ...hmm... na 100% nie skończyło by się to na 10 punktach. Może kiedy indziej..
Muzyka to dość neutralny temat... pojawia się na wielu blogach itp...itd
 No.... może uda mi się pokazać wam część szczęścia jakie daje mi muzyka :)
Zapraszam !

Co to właściwie znaczy muzyka?
Dla mnie? Dla mnie muzyka to jedna z najważniejszych rzeczy na świecie. Jest czymś dzięki czemu chce mi się wstać z łóżka...daje mi PAŁERA do życia..do dalszej pracy...do zmagań które będą mnie czekały.  Jest dla mnie też pewną odskocznią od szarości świata codziennego... To dlatego każdy koncert jest dla mnie takim przeżyciem... bo łączy świat rzeczywisty, ludzi i brzmienie instrumentów. Te 3 rzeczy dają takie pierdolnięcie, że wam się w głowie nie mieści...
Nie jestem uzdolniona wokalnie jak Jared Leto...nie grałam od małego na pianinie...i nie mam wybitnego słuchu muzycznego..nie jestem Shannonem Leto który od 4 roku życia gra na perkusji...nie mam tak podzielnej uwagi jak Tomo, który ma przy sobie z 4 instrumenty na raz...
Ale powiem wam ....że jak tak chodzi się na te lekcje tej perkusji... to człowiek czuje się spełniony ... jest szczęśliwy.... wreszcie robię coś o czym tak naprawdę marzyłam... wychodzisz i chcesz wrócić.
:)

CZEGO SŁUCHAM !?
parę przykładów ;)

1.


                                           2.


                                            3.


                                     4.


5.


6.


                                        7.


8.


                                        9.


10.

11.
12.





OK mniej więcej już się ogarniacie co to dla mnie itp...
sorki za brak zdjęć... coś mi tam nie pyko w mojej technologii ;---;
Wybaczcie że to zakończenie takie tępe ale muszę iść spać bo padam ;---;
Dzięki za poświęcony czas!
Do ,,zobaczenia,, ;) !!!



AAAA ! ZAPOMNIAŁA BYM !!!
Słuchajcie znalazłam genialny zwiastun bajki i nie mogę się jej już doczekać !
Zwie się ,,W głowie się nie mieści,, mnie zabiła normalnie xd


1 komentarz:

  1. Słucham całkiem innej muzyki xD
    A zwiastun mnie rozwalił :D Masakra xd

    http://more-clouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń