sobota, 21 marca 2015

Lekki dis na ludzkość. I parę hitów tygodnia.

HELLO PEOPLE !

Dzisiaj jak już pewnie wiecie będzie w małym stopniu towarzyszył nam disss na ludzkość.
Ale jeszcze przed tym chciałam powspominać co zdarzyło mi się w tym tygodniu ! :O
Więc zacznijmy od piątku....albo nie ! Od czwartku ... w czwartek odwiedziłam teatr muzyczny !
Jak zawsze było WOW! I moja kochana ciocia która tam pracuje załatwiła mi zdjęcie z gł. bohaterami spektaklu :O MEGA ! Przejdźmy do piątku... w piątek było zaćmienie słońca i tak się złożyło że  idealnie mieliśmy geografie... HAHA ! I się poszło i się zobaczyło ;o
WGL LUDZIORY JEST HIT ! KAJUCHA CZYLI JA PRZECIĘŁA SIĘ GUMĄ DO ŻUCIA! Gumą ? Tak gumą....
Chciałam przepołowić ,,drażetkę,,..... to coś na pół i ..... okazała się tak twarda, że ... poryłam sobie palce od zewnętrznej strony....  :''') Już przepołowioną gumą przejechałam po dłoni... masakra XD i jeszcze na zgięciach...w każdym razie DŁUGO BĘDZIE SIĘ GOIĆ!
Ten weekend mam tak zawalony ... chemia..wo.. niemiecki.... kurcze A GDZIE CZAS DLA MNIE !? O właśnie jak już zaczęliśmy temat lekcji to może się zacząć dis na ludzkość...
Powiedzcie mi czy wy rozumiecie.. udawanie kogoś kim się nie jest ? Bo dla mnie to jest szczyt debilizmu... wybaczcie...ale np. zgadzanie się z opinią publiczną mając kompletnie inne zdanie... albo no nie wiem kurde .... osoby które palą papierosy dlatego że koleżanka tak zrobiła lub dlatego że wszyscy to robią to ty też musisz... mów sobie tak dalej.. a gdyby wszyscy walnęli sobie kulkę w łeb to tez byś to zrobił ?
Tak samo z muzyką.... ostatnio spotkałam się z jakimś wielkim wstydem mówienia tego czego się słucha... ludzie nikt was za to nie zamorduje.... słuchasz muzyki takiej jakiej chcesz....każdy ma prawo lubić coś innego i nie można go oceniać za to ... wgl ocenianie człowieka po tym czego słucha... yhhh też nie mogę z tego ... w jakiejś części muzyka mówi jacy jesteśmy tak... ale nie w 100% .... jakieś wyzywanie ludzi za to że nie słuchają takiej samej muzyki jakiej my... ehhh nie mogę się na to wkurzać bo i tak nic nie zmienię na tym świecie.. O jeszcze MEGA WKURZAJĄ MNIE OSOBY które przed każdym sprawdzianem czy kartkówką mówią coś w tym stylu: NIC NIE UMIEM .. DOSTANĘ LACZKA.... O BOZE....
No i po co ściemniasz i tak każdy wie że umiesz to .. bo wykułeś na blachę.. po co się jeszcze oczerniasz.... co chcesz wyjść na jakiegoś mega człowieka... Że ty wszystko umiesz z lekcji... lub twoja logika tak Ci podpowiedziała ... serio ;---;
Ja nie wiem.... kurde zawsze uważałam że w życiu najważniejsze jest BYCIE SOBĄ... a nie udawanie i krycie tego kim jesteśmy... Proszę się ogarnąć z tym. Dziękuję.
A DLA ODERWANIA TROCHĘ ZDJĘĆ I GIFÓW I MÓJ ULUBIONY PERKUSISTA Z YT !
Ej u was też pada śnieg ? DA FAK ja nie ogarniam tej pogody... ;o














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz