niedziela, 22 lutego 2015

Wiem .. niedziela to nie sobota... drobna wpadka ..

Po pierwsze !
Przepraszam za obsuwę .... Ale wczoraj miałam wieczór filmowy z moją familiadą i dlatego ....

a więc..
HELLO !!!
Nie zapytam co tam u was bo i tak nikt mi nie odpisze XD
Przejdę zatem od razu co TAM U MNIE!
Ymmm .. mało się wydarzyło ... byłam 5 dni w Pile (latałam po lumpach) i obkupiłam się jak normalnie .. ŁO !
Dzisiaj siedzę w domu i zasypiam na każdym kroku ;--;
Od jakiegoś czasu ulepszam moje ciuchy na koncert XD i zamawiam wszelkie potrzebne rzeczy TYPU BROKAT (nie ma brokatu nie ma imprezy sprawa oczywista).
Już tylko 45 dni ! :)
Ostatnio ,,przejechałam,, po paru blogach i tak je czytam i czytam i mówię .... kurde...
Wszyscy mają te blogi takie schludne, czyste, piszą idealną polszczyzną.... mówią o modzie, kosmetykach....albo o jakiś DIY a ja... XDD
MÓJ BLOG JEST INNY umówmy się.....
Mówię o tym co mnie spotkało i moja polszczyzna nie jest za dobra .... Wstawiam zdj robione telefonem..... bo lustrzanki nie chce mi się ruszyć.... za przeproszeniem... SRAM Marsami WSZENNDZIE.....
I to chyba tłumaczy dlaczego mam tylko 4 obserwatorów HAHAHAhaha
No trudno .. Szczerze taki blog jest przydatny.. możesz wygadać się... podzielić się swoimi uczuciami z większym gronem odbiorców itp.itd...
O zapomniałam!  Wygrałam perfumy Katty Perry!!!  WOOOHOOO! Nagroda III stopnia! Dostać perfumy warte 100 zł za darmo? Super sprawa :D
Ok już więcej nie będę ględzić tylko powstawiam jakieś zdj z telefonu...xd

2 komentarze:

  1. HA! Będę inna i odpisze na Twoje co u mnie? xd A więc szybki wypad na kebaba do innego miasta oddalonego godzinke drogi zawsze spoko! Podróż różowym faitem pandą też zajebiście!! Tylko teraz nie mogę mówić <3 Choroba nie wybiera ;c Obserwuję Cię już od... od długo ;) masz bardzo pozytywny blog i zarazasz pozytywną energią!!!
    http://justebreathe.blogspot.com/ <- wpadnij może znajdziez coś dla siebie ;)
    A zapomniałabym, zdjęcia robisz świetne mimo że telefonem a nie lustrzanką na AUTOMACIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O JA DZIĘKUJĘ CI BARDZO !!! :D Pewnie że wpadnę !
      Wgl Dzięki że podzieliłaś się ze mną swoim dniem ! ;)))

      Usuń