sobota, 14 lutego 2015

Dłuższe ferie, dobre filmy i CRY BABY

Hello !
Jechałam dzisiaj całe, długie dwie godziny w ZIMNYM pociągu żeby dojechać do Piły ;-----;
No ale jestem cała... zdrowa iiii bez kataru....
O WŁAŚNIE !
Chciałam polecić wam film który mnie urzekł.. był po prosu tak genialny xdd
A zwie się CRY BABY  jest z 1990 roku i gra w nim  Johnny Depp :O 
Film jest ostro przerysowany i ukazuje lata 50.... 
Wgl ostatnio obejrzałam mnóstwo dobrych filmów XD przynajmniej według mnie hahha 
Np.  The Maze Runner
Requiem For A Dream 
Dallas Buyers Club 

W końcu nadrobiłam moje zaległości w oglądaniu :OOO ! Teraz wystarczy dokończyć WSZYSTKIE sezony AHS ;--; pozaczynałam (czasami nawet 1 odcinkiem...) każdy ale żadnego nie dokończyłam. A nie sorki jeden sezon (pierwszy) skończyłam ;)

Kurczę nie mam nic za bardzo do pisania bo od wtorku byłam chora i siedziałam w domu XDD
Dłuższe ferie ? Czemu nie...!
Nie mam nawet do wstawienia zdj bo WIFI na tel u babci nie działa... też nie mam pojęcia dlaczego.
No! Ale postaram się zaspokoić wasze sensory czymś co wygrzebie z mojego komputra... ;)





3 ostatnie to moje dzieła ;))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz