sobota, 7 lutego 2015

Sobota Halloo

Hello!
Mówiłam i słowa dotrzymuję ;) SOBOTNI POST I JEST MOC

JESZCE TYDZIEŃ I FERIE (WIELKOPOLSKIE NAJLEPSZE XD) !!!
Jeszcze tydzień i piękne lenistwo <3

Ostatnio tak jakoś stwierdziłam, że czas zmienić zdj na blogu bo jakoś to u góry ... ymmm już mi się nie podoba. Wgl cały blog potrzebuje ymmmmmmm odświeżenia XD bo to jest tragedzia....
Spójrz teraz w lewo...
.
.
.
.
.
....
Chyba zmienię Patryka na Spongeboba... Mam tablet graficzny więc mogę szaleć hahahaha
O właśnie już nie jestem taka NIJAKA do wszystkiego ... Chryste wreszcie. Znowu czuje uderzenia ciepła w sercu gdy pomyślę o tym o stanie się w kwietniu... KOCHAM TO ! Czujesz taką euforię... gdy słuchasz płyty...jest TO uderzenie ... o boziu ale super xdd

W tym tygodniu (chyba ) spadł śnieg co nie ? TEŻ SUPER hahahaha tylko u mnie wygląda to bardziej jak lód... ;----;

W walentynki jadę do Piły żeby polatać po lumpach <---- MÓJ ŻYWIOŁ
muszę znaleźć jakiś kapelusz..... kuredeł szukam i szukam a nie mogę wyszukać.

Jutro lecimy z rodzinką coś zjeść na mieście (walentynki zawsze dobrym pretekstem)

Ok. Jeszcze tylko spamik zdjęciami i UWAGA UWAGA ! PIOSENKA :D powraaaca ! :O




Piosenka to ...


:))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz