czwartek, 1 maja 2014

Majówka w Pile ! :)

Hey!

Cały długi weekend jestem w Pile. Dobrze wrócić do domu, w którym się wychowałam. Nic się nie zmienił.... tak jak by czas się tu zatrzymał. Piękny ogród z równie pięknymi kwiatami.... mmmm.. jeszcze tylko lustrzanka i sztuka gotowa ! ;)
Zabraliśmy Ozziego .... tyle trawy O.O To się chopok nawpycha xd. Na dworze zachowuje się jak nawiedzony... nic stoi i robi wielkie oczy... tak jakbym nigdy nie widział takiej ilości zieleniny i nie czuł tak świeżego powietrza.. ;o

 Wczoraj wyprostowałam włosy ;-; wyglądałam o parę lat do przodu. Szczerze chciałam zobaczyć jak wyglądają moje kolorowe końcówki w tej wersji.  I powiem, że nawet fajnie xd.
Ok wstawiam zdjęcia bo już nic mi już nie przychodzi do głowy....co mogę jeszcze napisać.











PS: Ja padam... spędziłam cały dzień na dworze....
Powiedzcie co sądzicie o moich zdjęciach :) ?

Bay
~Kajucha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz