wtorek, 29 kwietnia 2014

Wieczorkiem :)

Hey.

Ostatnio widzieliśmy się rano ;). Teraz bardziej się rozpiszę.
Ostatnio dość dużo majstrowałam....  i wymajstrowałam ! Zrobiłam sobie triadę marsową (tymczasową, planuje kupić taką z drukarki 3D na allegro ;----; ). Jakiś naszyjnik... taki.. taki w stylu ,,biżuterii plemiennej,, . Paseczki skórzane a na nich srebrne pierścienie/koraliki... Chyba taka biżuteria najbardziej mi odpowiada. ;o jest taka w sam raz..

Do koncertu marsów pozostały nie całe 2 miesiące.. no więc trzeba się jakkolwiek przygotowywać.
Projekt koszulki jest. No to trzeba ją zrobić.....postanowiłam wypróbować metodę nadruku z nitro. Przeniesienie nadruku z kartki na bluzkę za pomocą rozpuszczalnika nitro. BOŻE.... ja nie wiem ...albo źle to robię.... albo po prostu ta metoda nie działa ;-; . Mi to nie wychodzi .. no trudno, damy radę. Poszukamy w internecie i w pasmanteriach innych sposobów :) .
Odkładając na bok koszulkę zajmijmy się KOSZULĄ ! Oprócz koszulki postanowiłam założyć na plery coś jeszcze xd. No niby tak... lato .. gorąco.. itp... no ale jak ja się uprę.... no to po ptokach.. xd
Jest ona z 4-3 rozmiary za duża.... ale jest świetna.
Napis, który widnieje z tyłu to cytat z piosenki ,,Do or Die,, a brzmi on: ,, And the story goes on... ,,
( z albumu LOVE LUST FAITH+DREAM... )
Jest on- napis -zrobiony bardzo niechlujnie xd ponieważ będę jeszcze oprawiać go czarną grubą kreską.










 



A ! I na królicze święta xd dostałam płytę..  This Is War .
 UUU teraz jeszcze dwie !




PS; koszula do dokończenia... ale ostatnio Ozzie był u fryzjera ! *-* u mnie ;O xd i wygląda jak młody chłopiec ;)



A teraz was żegnam  ...
BAY !


KAJUCHA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz