sobota, 12 kwietnia 2014

Zmiany. :/

Nie, tytuł nie mówi o zmianach na blogu ani nic podobnego. Mówi o zmianach w mojej psychice... dorastaniu..stawaniu się KOBIETĄ. ;-;
Człowiek w pewnym momencie swojego życia zauważa jak tak naprawdę się zmienił....patrząc na lata ,,młodości,, .
Nie mówię tutaj o beztroskich latach dzieciństwa lecz o niedalekiej przeszłości. Kurczę ja pamiętam jak wszystkie laski z mojego otoczenia jarały się zdjęciem jakiegoś napakowanego gościa z kaloryferem itp.
a ja patrzyłam na nie i mówiłam sobie.... ,,NIGDY taka nie będę,,
Dorastałam. Zaczynałam się interesować lepszymi rzeczami niż siedzenie prze TV i oglądaniem ,,Chojaka,, po 3h... . Fotografia...Sztuka...Muzyka...jakiekolwiek kształtowanie siebie, własnej osoby....ITP.
NO I STAŁO SIĘ ;_____;
ZACZĘŁAM JARAĆ SIĘ KLATĄ ;---;
 Boże DLACZEGO ???
I to jest straszne.. jeszcze nie chcesz, ale jednak coś ci się w tym podoba. Jeszcze w środku jesteś dzieckiem, ale w pewnym stopniu już nastolatką, już powoli ta kobiecość się w tobie budzi. Pociąg do KLAT facetów których nawet nie widziałaś na żywo (Jared, Shannon Leto XDDD <----- za 70 dni już zobaczę ^^) .
TO MNIE PRZERAŻA ;-; Chcę pozostać dzieckiem jak najdłużej ! Jestem Kajucha i nic tego nie zmieni! Nawet facet z najlepszą twarzą, klatą i ROZUMEM oczywiście.
Dziękuję. Do widzenia. ;)

 PS Ogólnie to wszyscy ,,FACECI,, z gimbazy mnie nie jarają ;--; ja nie wiem WOLĘ STARSZYCH (mówię tu o przedziale max 3 lat żeby nie było xD) . Są  mądrzejsi i chyba to jest najważniejsze :)

DOBRA teraz zdjęcia ! :o




PS:  Jutro planuję iść z lustrzanką w teren (za blok ) aby zrobić parę zdjęć pięknych kwiatków :)
,,Ogłoszę,, jutro piosenkę tygodnia i takie inne bzdety ;) Więc zapraszam...




1 komentarz:

  1. Jezu mnie klata Jareda jarała od zawsze *w*/julka

    OdpowiedzUsuń