niedziela, 6 kwietnia 2014

Śpiąąący weekend !

HEY....dzisiaj bez wykrzyknika..


Weekend ehhh... bardzo, bardzo przymulony. Wszystko co robiłam robiłam TAK WOLNO ;_;
W  -jeszcze-  tym tygodniu miałam rekolekcje środa, czwartek, piątek więc bezsensownie szłam do szkoły na 2 h ;____; bo jak -chyba- wiecie jestem ateistką i ,,reszta,, mnie nie obowiązuję.

                                                                  *          1          *
W czasie rekolekcji powędrowałam do pasmanterii i kupiłam uwaga... SZNURECZKI ! WOW...
Stwierdziłam iż wypadało by nauczyć się robić najprostsze wiązanie bransoletek. Jako dziecko nigdy mnie to jakoś nie ,,JARAŁO,, no ale warto spróbować wszystkiego ! ;)
                                                               
                                                                   *         2          *

Zrobiłam SŁOICZEK z marzeniami :) W wieczku zrobiona mała dziurka przez którą wrzucam zwinięte w rulonik i obwiązane nitką karteczki. Cały słoik jest szczelnie zaklejony od góry.Otwieram na 18 ;O Zobaczymy co mi w tej głowie siedziało. :)

                                                                   *          3          *

Migdałki wróciły ! Tak nareszcie mam na moich kochanych pazurka piękne białe migdałki. Pazurki przedłużyłam żelem..wybrałam biały kolory, ponieważ jest taki ,,sterylny,, . Znając życie pewnie mi same one nie wystarczą i niedługo pojawi się na nich jakiś wzorek :) . Zobaczymy jak to wszystko się potoczy...
 PS. Dziękuję Mamusiu ! :3

                                                                  *           4         *
Mogę ogłosić iż filmem tygodnia jest ,, 47 Roninów,,  Polecam ! Sceneria, fabuła, gra aktorów, sam klimat filmu .... wow. :) Jeżeli lubicie akcje, troszeczkę magii, walki i kulturę wschodu.. to TEN FILM JEST DLA WAS. xd

Teraz zamieszczam do mich punktów zdjątka! ;-;

1.


2.
3.























4.


Ok wstawiam jeszcze parę zdjęć i spadam :)








     BAY ! 

~KAJUCHA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz