środa, 19 marca 2014

Pomieszane. O.O

HEY !

Witam was!
Dzisiaj będzie post głównie ze zdjęciami i GIFAMI ;O , które "mają coś w sobie". Jest to wciąż jakaś tam część ciekawostek i faktów o mnie....tym razem pod względem zdj. osób...rzeczy...dań itp. takie bzdurki ;)

OK. zaczynajmy :)

Ciastko, które bardzo mnie intryguje...wygląd 10/10 ! Jest piękne i niecodzienne....

Zdjęcia....ahhh zdjęcia! ;)

Grafiki...rysunki robione na komputerze...jakieś ,,stop klatki,, XD  itp. itd. podoba mi się wszystko <3 ! 

Jak uda się uzbierać trochę mamony, to kupię sobie taki tablecik do rysowania na komputerze...  Nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa i chyba nie chcę wiedzieć.. xd

Dobra to kila przykładów moich ukochanych zdj. itp ;)








Mike ;)))




Wykonany przeze mnie.... xd motyw z teledysku ,,Lego house,, ;)

Leto w tej fryzurze wyglądał NAJLEPIEJ ! <3








 Prince of Persia ^^

Brothers Leto :)

TOMO <3
No i piękną panią <3 kończyny zdjęcia..

GIFY ;O
Gify...hmm dam parę takich wybranych bo całości nie ogarnę... O.O
DOBRA. krótki opis...
zapisuję tak naprawdę gify które mi się bardzo podobają...albo tak jak w poprzednim poście z ukochanych momentów z jakiegoś tam filmu np. Mr. Nobody ;)
NO TO JEDZIEMY ;O


















Chyba widać ogromną przewagę gifów z marsami XD
nic nie poradzę, że najbardziej mi się podobają ;___;

OK! 
Na dzisiaj kończę... mam nadzieję że udało mi się pokazać wam jeszcze jakąś cząstkę mnie :)
BAY. 
~Kajucha :)




1 komentarz:

  1. Marsi i Edzio zawsze spoko <3
    http://notesfromthechemicalworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń