poniedziałek, 17 marca 2014

NIUSY.. ;o

CZEŚĆ.

Więc ostatnio  właściwie mało się działo ehhh.... no cóż. Jedną z ciekawszych rzeczy jaką zrobiłam to narysowanie  ,,Majka Wazowskiego,, :)
Jestem z niego dumna...! ;)
Jest już oprawiony... i wisi na ścianie w korytarzu .. Chociaż uważam, że pazurki nadają się do lekkiej korekty.

KORALIKI  !
Planuję kupić naprawdę duuuużo kolorowych marsowych koralików i zaczynam produkcję! xd
Stwierdziłam iż takie maksymalnie kolorowe bransoletki coraz bardziej mi się podobają ... więc moment ideolo ! xd


ZDJ!

Ostatnio zrobiłam jakieś dziwne ,,składanki,, zdjęć z napisami na tablecie XD.... nudno tak bardzo nudno
;____; i tu was odsyłam do mojego instagrama .... --->

                                                                           KLIK!
OK. na sam koniec łapcie Mr. Nobody 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz