niedziela, 23 marca 2014

Music. 51

OK !

Więc kolejny post związany z z moją osobą ;OOO
Jak się domyślacie głównym tematem będzie MUZYKA.
 Tego czego ja słucham... kurczę dużo tego było. Co prawda z wiekiem odstępuję od popu chociaż wciąż gdzieś mi  towarzyszy... o.o nie będę wam wymieniać rodzajów muzyki jakiej słuchałam i jakiej teraz słucham......za dużo ;o
 ok nie przedłużając daję PLAYLISTĘ :)
(mieszanka WSZYSTKIEGO co lubię <3 ;) )















NO I OCZYWIŚCIE :





Oczywiście to tylko garstka z całości. Tutaj kilka innych tytułów ;)

  • Tom Odell- Another love
  • 30stm- Alibi 
  • 30stm- Convergence (OGÓLNIE TO WSZYSTKIE PIOSENKI MARSÓW u góry jest moja najukochańsza <3 )
  • Ed Sheeran -  the a team (TO SAMO CO U MARSÓW xd )
  • Ed. S - small bump
  • Lily Allen - hard out here 
  • Lily Allen - somewhere only we know
  • Avril Lavigne - rock and roll
  • Iggi Azela - fancy
  • Iggi Azela - Work 
OK. Jeszcze tylko jedno wideo :>



A WIĘC! To wszystko .. :) Możecie się jeszcze spodziewać jednego posta dotyczącego ciekawostek o mnie. Będzie on dopełnieniem poprzednich... a może zrobię jeszcze 2 .. hmm nie wiem zobaczę O.O

A teraz się z wami żegnam 

BAY 

~Kajucha :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz