wtorek, 25 marca 2014

TAAK !!!

WITAJCIE !

Taaak! Dzisiaj doszły do mnie MOJE MARSOWE KORALIKI <3 Niby nic, ale tak bardzo się cieszę !!! ;OO
Więc... zamówiłam 9 kolorów (zdj. a dole ;) ). 3 bransoletki ułożyłam w identyczny wzór jakie noszą Marsi. No to chyba nic dziwnego... ale także ułożyłam parę sama (dokładnie 2 xd). Sorki, ale zdjęć zrobionych już bransoletek nie dam boooo.... nie zrobiłam FOTEK ;O ALE za to mam zdj. samych koralików, które są tak piękne :3 Wyglądają jak cukiereczki (lecz niestety nimi nie są ;c ).... naprawdę są urocze ale nie przesadnie słodkie... takie w sam raz.

Ogólnie to muszę się wziąć w garść i w końcu napisać jakiś porządny post.. ;__; Bo styl jakim piszę w tym poście.... nawet nie da rady go określić .___.
Brakuje mi słów nie wiem jak sformułować zdanie... jednym słowem MASAKRA. Ok, wracając do tematu tu macie NAJPIĘKNIEJSZE KORALIKI NA ŚWIECIE :)






 A tak(oczywiście zapomniałam <3 ) ostatnio narysowałam takiego stworka .. zapewne wiecie kto to... :)


PS: Sorki, że takie ucięte..lecz wszystkie inne były rozmazane ;-; a światło POTEM już mi nie sprzyjało...

A teraz BAY. :)

~Kajucha 

2 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś te koraliki? Piękne bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co kurcze nie mam już zapisanej tej stronki ale widziałam identyczne na allegro tylko po prostu droższe. Wpisz koraliki serduszka i będzie git ! ;D

      Usuń