sobota, 19 kwietnia 2014

nie wiem jaki tytuł :C

Boże nauka zajmuje całe dnie ;-;
To straszne.... no ale jak chce się iść do dobrej szkoły to tak jest.
Aktualnie siedzę pod kołdrą z laptopem i piszę tego posta. Czemu ? Bo babcia przyjechała na święta i śpi w dużym pokoju... a z niego widać idealnie światło laptopa, które wychodzi z mojego pokoju . CZEMU !? Czemu mam drzwi z ,,okienkami,, D:
Właściwie nie wiem o czym napisać tego posta ;-;
Boję się tych testów, jak na razie to jest w centrum mojego małego świata ;-;

*zmieniając temat*

Ogólnie to myślałam- i to już nie raz- o tym, żeby zacząć kręcić vlogi. Nie wiem czy by mi to wychodziło. xd
Myślę, że było by śmiesznie. ;p Moje obeznanie w komputerze..... z VIDEO ...sklejanie tego przycinanie, ustawianie ŁO! ;o Po czasie ma się już wprawę no ale trzeba się z tym oswoić. Może kiedyś..... może xd
Zobaczymy co przyniesie czas ;)

PS; ogólnie to ja bardzo boje się krytyki w internecie XD wiem .... krytyka jest towarzyszem niezbędnym jeśli robimy coś w sieci i w życiu na własny sposób.... no cóż.... TAKI LAJF. ;-;

*znowu zmieniając temat*

Stwierdziłam iż ,,fajnie,, będzie jak zacznę wstawiać na bloga więcej jakiś spontanicznych  zdjęć....Wyrażające bardziej MNIE....
Nie chcę pokazywać na blogu o mnie czegoś co nie jest związane z moją osobą no kurczę....
Będę pokazywać w końcu siebie. Cały czas jakoś pisząc posty czułam się taka skrępowana i wgl. (TO DZIWNE ;---;)  pisałam w taki DZIWNY sposób.... zapewne nadal to robię xd No ale robię to DZIŚ czując się pewna i zdecydowana.
(patrząc na posty z zeszłego roku normalnie nie poznaje siebie.... mam wrażenie, że wtedy tak ,,srałam cukrem,, ;__________; )

PS; Sorki że ten TEKST jest taki ,,rozwalony,, ale siedzę pod kołdrą i..... się duszę? ;-; Więc za dobrze to na pisanie nie wpływa....


PS ; Ostatnio pofarbowałam sobie włoski :)










Tak bardzo MAKARON mnie wyraża ŁO ! ;)
no w końcu moje zdjęcia... xd ;P

                                                                       KONIEC WIELKIE PS:

Jest 00:30...  I WŁAŚNIE TERAZ chciała bym podziękować wszystkim osobą, które czyją mojego bloga...może jest was tylko garstka.... garstka, która wysila się aby cokolwiek zrozumieć z tego mojego DZIWNEGO układu zdań....ta GARSTKA, UWIERZCIE MI, TO SAME KOZAKI.....
Dziękuję wam za te wszystkie wyświetlenia..... i wgl. :))))

 KAJUCHA

sorki za wszelkie błędy jakie znajdziecie ... pisałam nocy i na szybko  ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz