piątek, 28 lutego 2014

MARSI !!!

CZEŚĆ.

A więc ten post będzie -za pewnie się domyślacie- o   jednej z moich obsesji....
A właściwie o marzeniu, które się niedawno spełniło. TAK ! Jadę na koncert MARSÓW... !
Po prostu czuję 100% szczęście... Prawda jest taka, że byłam w swoim życiu tylko na jednym takim konkretnym koncercie O.O
Więc emocje biorą górę ..!
Co prawda jeszcze..jeszcze do samego koncertu... TU, TU  po prawej macie odliczanie czasu -->
<---- a po lewej zdjęcie informujące moich czytelników o tym że tam jadę ! >.<

Ja mam bilety (2) na strefę ,, Golden circle,,(przy samej scenie) :))))) Kupowane w empiku. Jeden- 249 zł.
 Kupiłam sobie także płytę marsów ,, love lust faith + dreams ,, PS. Ja tam nie jestem za bardzo ,,na topie,, pod względem płyt, ciuchów i wielu innych rzeczy XD... dlatego tak troszeczkę sobie poczekałam i dopiero teraz kupiłam płytę- wiecie tak dla BAJERU ;O ;).

Wciąż w jakimś stopniu jestem w szoku .... :D naprawdę cieszę się jak dziecko ! Niestety ale nie udało mi się załapać na koncert w Berlinie... no mówi się trudno .__.





ps. sorki za jakość zdjęć ale muszę rozszyfrować te czary które się tu dzieją .__.

                         ~KAJUCHA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz