czwartek, 20 czerwca 2013

Troszkę inny temat ;)

Hey :D
 Więc dzisiaj troszkę o moich nowo zakupionych kosmetykach. Szminka i korektor. Jak na razie 2 produkty spisują się idealnie. Szminki co prawda używam tylko do zdjęć.. ale korektor jest niesamowity , ukryje każdą niedoskonałość.
Firma : Bell
Cena: ok. 7 zł

Szminka ma niesamowity kolor (ostro różowy). Nie jestem fanka różu ale ten bardzo mi się spodobał :)
Ni jest ,,przezroczysta,, , miałam szminkę Bell czerwoną , kosztowałam 7 zł (ta że do zdjęć) ale w ogóle się nie sprawdziła... :( więc nie polecam..Nie kupujcie szminek Bell za 6-7 zł... nie opłaca się  XD Uczcie się na moich błędach ;)

Wracając do tematu różowej szminki ;) 
Firma: Rimmel 
Cena: 15 zł 
 Warto wydać to 15 na nią! :)

A na ustkach wygląda tak...

DZIEŁO!
Pamiętacie zapewne dzieło.... o którym napisałam w poprzednim poście :)
Mam już zdjątka i chciałam wam je pokazać :)

 Cieniowanie- to co kocham najbardziej- w rysunkach to niestety dużoooooo pracy... ale efekty są niesamowite. Ważne jest aby wybrać sobie punkt z którego pada światło.
Akurat tutaj tego tu nie zastosowałam. Ale ,,przejścia,, pomiędzy kolorami nie są ,,tępe, tylko ładnie zlewają się ze sobą zlewają. Tu cieniowanie z obranym punktem widać ma koralikach.. Peanie domyślacie się skąd pada światło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz