piątek, 21 czerwca 2013

Moja pielęgnacja, czyli jak robi to Mejn ;)

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie o produktach do pielęgnacji , czyli typowo dziewczęcy temat :)
Opiszę wam moje kosmetyki które używam. Żele pod prysznic, pudry, tusze i wszystko co sprawia że jesteśmy piękne ;)  Będę podawać także cenę (niektórych) i dodatkowe informację :)
A więc zaczynamy :)

 Nasza buzia <3 


 Krem BB z pudrem. Sprawadza się idealnie, ja używam go tylko na czoło, bo tylko tam jest potrzebny ;)
Dobrze kryje, skóra oddycha i od kiedy mam problemy z ,,czołem,, go stosuje. Stan czoła się nie pogarsza. Czyli działa dobrze :). Nie zatyka porów i nawilża. Nie bierzcie go za pokład bo sama nazwa wskazuje że nim nie jest. Więc polecam! :)
 Puder ,,Miss Sporty,, 001 light . Matujący, ładnie kryje. Nie trzeba dużo nałożyć aby osiągnąć efekt zmatowionej i świeżej buzi. Dość długo zostaje.... no chyba ,że jest taki dzień ja dzisiaj czyli 32 stopnie.. buzia się poci a puder przestaje działać. To jest minus... no cóż nic nie jest idealne ;)
Stan mojego czoła się nie pogarsza to nim więc także go polecam :)))
Cena wynosiła ok 10 zł jak dobrze pamiętam. Kupiłam go w Schleckerze. Więc naprawdę się opłaca !











Korektor już znacie ;) więc podam tylko info.
Cena: ok. 7 zł
Firma: Bell
Ocena: POLECAM !
Bardzo jasny więc dobrze kryje wszystkie nasze niedoskonałości. Idealnie sprawdza się jako korektor pod oczy.


Maskary, używam ich codziennie. Co jakiś czas podkradam mamię ;) tą z ,,MaXfactor 2000 calorie,,
To może od niej zaczniemy. Jest to maskara pogrubiająca, nie topi się kiedy na dworze jest straaasznie gorąco. Szczoteczka dobrze nakłada tusz i łatwo nią ,,modelować,, rzęsy. Jedyny problem jaki może stanowić to cena.
Cena: 30-40 zł
My dostałyśmy ją po przecenia za 20 zł...








Maybelline colossal volum express .
Maskara pogrubiająca. Duża szczoteczka , rozczesująca rzęsty i wytrzymała na upalne dni :) Także dobrze się u mnie sprawdza , ładnie modeluje rzęsy . Choć wolę tą u góry ;D
Różnicę stanowi cena.
Cena : ok 25 zł











Tonik
Tonik jak tonik...
Ja mam ogórkowy, dobrze oczyszcza i odświeża.
Ceny niestety wam nie podam (bo mam kupowała ;) ).






















LEK NIE KOSMETYK! 
Ostatnio kupiłam sobie lek na trądzik w aptece. Stosuje go dopiero 4 dzień. Nie wiem , raczej jeszcze nie widać efektów działania. Ale w jakiś sposób moje czoło jest w lepszym stanie. Już od dawana jest lepiej ale teraz wyjątkowo dobrze, może to zasługa leku ? Powiem wam że nie wiem... Z czasem napiszę wam jak się sprawdza :). A wygląda tak :
 Kosztował dokładnie 12 zł i 50 gr.
Więc nie jest drogi :)




















CIAŁO <3

Ciało- własna świątynia kobiety , o która dbamy jak najlepiej. Dlatego dam wam wskazówki jak ja dbam o moją świątynie ;)

 Antyperspiranty- chyba każda dziewczyna ma je w swojej łazience. Są niezbędne w upalne dni ;)
Długo szukałam odpowiedniego antyperspirantu aż wreszcie znalazłam! Garnier mineral <3 Są naprawdę genialne. Po intensywnym np. myśleniu xd idealnie się sprawdza! ;)

 Żele  ohhh! To jest to !
Miodowe, karmelowe, czekoladowe, colowe , kokosowe a zapach mmmm! :)
Ja ostatnio zachowałam się jak dziecko i kupiłam sobie Colowy płyn dla dzieci xd . Co jak co ale zapach ma genialny i skóra jest po nim gładziutka :D A kokosowy żel to terapia dla zmysłów.. ;)
Razem genialnie się sprawdzają... !

Dobrze odżywiają skórę i ją pielęgnują. Nie dość że o dbają o ciebie to też pobudzają nasze zmyły :)

 Peeling- chyba jeden z najbardziej znanych nam to peeling ,,Joanna
Naturia,, w każdej drogerii możemy je znaleźć kosztują ok 5 zł.
Ten akurat jest z żurawiną. Ja jestem im wierna już dłuuugo , co jakiś czas je kupuję :) Ostatnio widziałam nowe zapachy :) kawowy był.. jak pamiętam.
Zapachy mają nieziemskie ^^ 
Balsamy/kremy 
Masło do ciała o zapachu czekolady i kokosu <3 Mniam..! 
Ma idealną konsystencje, dobrze nawilża. A więc wielki PLUS! Kosztowało ok 12zł. Opłaca się :)







Balsam brązujący - używam go tak raz , dwa razy na tydzień i wystarczy... Używam go na nogi i ręce. Nigdzie więcej nie potrzebuję. Sprawdza się dobrze choć nie jestem fanką balsamów brązujących ale ten polubiłam. Tutaj ceny też wam nie powiem bo także mama kupowała ;).
Rączki <3


 Oliwka do skórek. Kokosowa ;) Dostałam ją od mamy. Kupiła je na allegro za ok 5 zł .
 Najpierw smarujesz pędzelkiem skórkę , czekasz chwilkę i gumką...(to białe skośne XD) odsuwasz skórkę. Odsuwanie skórek daje ładny i estetyczny wygląd paznokci. A oliwka je nawilża ;)
PIANKI DO WŁOSÓW <333
Kocham pianki do włosów... rozjaśniałam sobie końcówki i pofarbowałam na fioletowo a później na różowo itp.
<-----fioletwa             różowa--->
<----pomarańczowa

Schodzą po ok 8 myciach a kosztują ok 11 zł.


OK to już cały nowy post ZAKOŃCZONY !!! Jeżeli jakiś pytania to tu ;) ---> http://ask.fm/Mejn

Do zobaczenia ;3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz