poniedziałek, 6 maja 2013

Muss jabłkowy ;3

Witam was jedząc mus jabłkowy < 3
Wróciłam z Piły a tu szkoła ,pewnie jak wszyscy którzy cieszyli się weekendem majowym ;( Straszne!
No ale nabawiłam się z kuzynem i oto ,,owoc,, naszej pracy :
Zabawa z kredą ;>
Ja mam 4 paluszki (sorki ale miłość do Na`vi jest zbyt wielka XD).
Ale wczoraj oczywiście obudził się we mnie artysta ;D teraz mam ,,wenę,,  ale nie bo SZKOŁA >.<
Tak na prawdę ona zbiera nam większość czasu to jest nie ,,fer,,  :(((
Dlatego robię takie rzeczy(miniaturki itp.) tylko na długi weekendy. Nie wyrabiam się ze szkołą i z moim hobby...
Nauczyciele nie mogą zrozumieć że musimy się nauczyć też na inne przedmioty nie tylko na ich....
A dzisiaj na dużej przerwie na stolikach przy dyżurce i sekretariacie stały dosłownie blachy delicji *O*
MNIAMMMM! 
Kiedy skończę moje arcydzieło które zaczęłam wczoraj zrobię zdjątka i wstawię ..
czekajcie z niecierpliwością <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz