poniedziałek, 13 maja 2013

Moje dzieło :D

Witam was! :D
Ze względu na prośbę mojej koleżanki mamy posta! *o*
Ok a więc tak ,ostatnio nie pisałam postów głównie przez naukę ale też przez natchnienie związane z FAZĄ Avatara <3 ;)
Dzieła są jeszcze nie dokończone ale i tak je wstawię ,sorki za jakość i pomarańczowy kolor zdjęć ale z lampą wychodzą beznadziejnie.. :( i nic nie widać.
1) To akurat jest zrobione na kartonie o który musiałam walczyć w sklepie ;P Całe najpierw pomalowałam na niebiesko i zrobiłam ciemniejsze pasy aby odwzorować ich skórę. Odcisk ,,łapki,, to mój ale go 2x powiększyłam xd . Duszki(nasiona) świętego drzewa maja symbolizować harmonię... a białe kropeczki to tak że element skóry Na`vi . Muszę jeszcze przepiąć warkocz , który muszę pofarbować na czarno szamponetką. Przykleję go na gorący klej :) :





a to akurat mój sen który próbowałam ,,narysować,,   ;>










sen <3 

warkocz :D 





A to kilka zdjęć jeszcze podczas sesji z przyjaciółką i backstage ;D :
zuzanna <3 

Miley <3 i jej zajebisty uśmiech :)

no musiałam się pochwalić :D ja robiłam zdjątko <3

dziewczyna genialna niesamowita uroda, zabiła mnie +.+
co jak co ale to zdjęcie wyszło super ;D 

kwiatki :D

no taki tam :)
A tak i jeszcze ostatnio z mamą kupiłyśmy nowe rowery i były one zapakowane w takie wieeeelkie kartony i nie wiedziałam gdzie je ,,władować,, żeby mi nie przeszkadzały... no i wymyśliłam na szafie !!! a teraz tak znoszą to moje pluszaki :D :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz