środa, 17 kwietnia 2013

Moja historia i nowe balsamy do ust......

Hello! Wiem nie dodałam posta w poniedziałek ale może teraz to nadrobię ;) Porobiła duuuużo zdjątek jak na 1 posta...
A więc tak...na dziś przygotowałam kilka ozdób z modeliny które kieeeedyś zrobiłam oraz kolejne pomysły na błyszczki !!! :) Jeszcze nie wiem jak się sprawdzają bo dopiero dzisiaj je zrobiłam ale pachną zachęcająco  ;3 powiem wam też jak je ,,wykonać,, ;D
A oto one! :
 KAWOWY :
-esencja kawowa(zaparzyć wodę , nasypać do szklanki 2 łyżeczki kawy i dodać tyle gorącej wody aby esencja była gęsta . Później przelać esencję prze sitko z drobnymi otworkami tak aby jak najwięcej fusów zostało na nim)
-podstawowy składnik - wazelina 

CO I JAK? :
Przyznaję że trudno wymieszać wazelinę z jakąkolwiek cieczą  
ale udaje się , troszeczkę cierpliwości....i  jak zawsze pod koniec mieszania do zamrażalnika(nic im się tam nie stanie jeżeli używacie aktualnie innego balsamu/błyszczyka to one mogą sobie tam ,,leżeć,, i na was czekać ;))) )

 KARMELOWY :
-masa krówkowa lub krówka ciągutka (ja robiłam z masą)
-wazelina 
NIE ROZPUSZCZAJCIE WAZELINY!!!
Wazelina ma podobna konsystencję do masy więc łatwo się z nią połączy. Tu wymierzacie na oko , powinno być tyle samo wazeliny i krówki <<<------- tak jest najlepiej .
Ale dodanie większej ilości krówki ,,zabija,, smak wazeliny na ustach ;)



MIODOWA:
(NIE ROZPUSZCZAJCIE WAZELINY!!!)
- miód (najlepiej nie płynny ja mam z pasieki ,lipowy, jest on gęsty więc łatwo się wymieszał)
-wazelina 
wszystkie balsamy wkładamy do zamrażalnika...
    



Balsamy są w woreczkach więc sorki za wygląd ;)















Próbowałam zrobić jeszcze opakowanie na błyszczyki ale wyszło troszeczkę nie szczelne :( ale ma 2 które spisuje się bardzo dobrze ale estetyka jest słaba..... tak wygląda:

 Chyba domyślacie się jak zostało zrobione :)
 Próbowałam roztopić plastik i połączyć ze sobą elementy ale nie wyszło.... dlatego widać tam trochę brązowego ;)ale w niczym to nie zawadza.....
Próbowałam tez tak zwanym super glu ale tez się nie skleiło więc został mi tylko klej na gorąco i się udało! ;3














A tu kilka moich prać z daaawnych czasów ;)

 Króliczek :)
 I pierścionek (tost z jakiem i bekonem)
Rosiczki czy jakoś tak ;P
(kolczyki)

Naszyjnik lód w rożku :)

Naszyjnik donat ;)
 PEPE PAN DZIOBAK <3 pamiętacie ;D
 A i bransoletka jak mniemam PANDORA .... :)
 Sama komponowałam :)))

No to                                                                                                          to wszystko na dzisiaj :) 
I pamiętajcie jak chcecie mi coś pokazać ,jakieś swoje prace które  BĘDĄ opublikowane na tym blogu to ślijcie.....

     kaja.karwinska@gmail.com




Pozdrowionka Mejn ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz