niedziela, 14 kwietnia 2013

Błyszczyk, dredy i odżywka ;)

Na sam początek przepraszam was ,że mnie tak długo nie było :( ale miałam misje ;D Musiałam zrobić swój własny ,,błyszczyk,, :) . Wpadłam na ten pomysł przeglądając youtuba....pewnie dlatego że widziałam filmik jak się go robi... a więc tak, do jego zrobienia potrzebuję :
  • wazelinę (w aptece ok .100 g)
  • aromat do ciast (np. waniliowy) 






Pół łyżki aromatu powinno wystarczyć.....dorzucamy go do troszeczkę rozpuszczonej w mikrofali wazeliny (ok 10 sek.) aby lepiej się połączyły ;) . Jeżeli już wymieszamy to wkładamy\zawijamy w woreczek i do lodówki na ok 20 min aby stwardniała. I gotowe! :))) Proste.... 
Możecie dodać też TYLKO ten olejek eteryczny....który jest dość lekki bo inne po prostu  poparzą wam usta...a tego raczej nie chcemy.....a oto on :
 Pamiętajcie! Nie można z nim przesadzić....bo też może poparzyć.....!
2-3 kropelki powinny wystarczyć... można go kupić w aptece.

Błyszczyk spisuje się  idealnie na noc Gdy wieczorem pomalujecie nim usta to rano jeszcze będą wilgotne....przynajmniej ja tak mam ;)






A tak i jeszcze byłam wczoraj w drogerii i kupiłam sobie odżywkę do paznokci..... Miałam żelowe paznokcie(żel na paznokciach) co je osłabia i są bardzo kruche i szybko się łamią. Więc odżywka była to niezbędna! Ma mleczny kolor i nadaje im zdrowy wygląd, nw jak działa(mam ją dopiero od dzisiaj) ale na pewno wam wszystko opowiem  ja się ona spisuję :) po jakimś czasie ;) tak wygląda , kosztowała ok 7 zł. :



Dredy!
Dzisiaj wpadłam na genialny pomysł ! Jak już wiecie na targach zrobiłam sobie dredy (doczepiane ;) ) I pozakładałam na nie koraliki i takie małe kolorowe gumeczki do włosów. I wyglądają genialnie, nie zrobiłam zdjęcia ich całych ale coś widać ;) :
A tak i jeszcze namalowałam obraz,nie zalicza się do najlepszych ale wyszedł fajnie ;) jeszcze nie jest skończony (inspiracja: reklama xd ) :





To wszystko uff.... następny post chyba pojawi się jutro ale nie obiecuję ;)
Pozdrowionka ;3
Kaja \ Mejn   :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz