czwartek, 28 sierpnia 2014

Koniec pięknych wakacji ;_;

Hey!

Długo nie było posta ;_;
Jakoś ostatnio nie mam czasu...na posty i vlogi... Właściwie to bardziej mi się nie chce... Proste. ;_;
Przez mniej więcej tydzień byłam w Warszawie u Julki a teraz znowu u siebie...
Kurcze.
Fajnie gdybyśmy wytrzymały chociaż 3 dni...
Fajnie że się nie da....
Soooooł.... Juleczka znowu jest u mnie XD ;_;
Ostatnio miałam wahania co do kręcenia vloga. Nie wiem czy znajdę czas w roku szkolnym... ;_;
Znając życie pewnie coś na kanale będzie się pokazywać... Tylko wątpię czy regularnie...
Podsumowując wakacje.. Łooooo...no zaczęły się od koncertu marzeń...w domu byłam - razem licząc - jakieś 3 tygodnie. Cały czas w podróży ;o no....xd
Czy zaliczam te wakacje do udanych?  Zdecydowanie tak :)
Ok powiedziałam co chciałam. A teraz wstawiam zdjęcia :)
Ps. Za 2 miesiące urodziny!   :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz