czwartek, 26 czerwca 2014

Nowy kolorek :)

Hey !

Ostatnio na mojej głowie pojawił się nowy kolor.
Zawsze jak rozjaśniałam włosy to leciałam w ciepłe kolory- pomarańcz, róż, czerwień.... . A teraz pomyślałam o zmianie. Zimne? Czemu nie :)
Więc mam(jak na razie tylko testowo ) na ,,grzywce,, troszeczkę niebiesko-turkusowego.(czy jakoś tak ;-; )
Kolor uzyskałam tonerem ,,La Riche Directions lagoon blue,, wymieszanym z turkusową pianką. 
I okazał się za jasny ;-; 
A że toner mi się kończy (wielokrotne próby uzyskania fioletu) to dzisiaj zamówiłam niebieską farbę, a pasemek na mojej głowie na pewno przybędzie :)


PIOSENKA ! 
Na piosenkę dnia/tygodnia/godziny wybrałam :



30 Seconds To Mars

PS: Ostatnio sobie tak patrzę w internecie na jakieś relacje, zdjęcia z koncertu itp. I NAGLE ZNALAZŁAM TO : 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz