niedziela, 15 czerwca 2014

Nowości.. Sesja....itp

Hey !

Sorki za nieobecność lecz cały tydzień siedziałam w szkole i robiłam dekoracje na bal 3 klas...
Kurcze niby fajniejsze niż siedzenie na lekcjach ale się człowiek przy tym narobi. Cały bal obejmuje motyw lodowy. Musimy wystroić długi korytarz i 2 hole papierowymi gwiazdami i soplami ;-; .
Na szczęście już większość za nami.

Zmieniając temat.
Mam nowy telefon ! Boże, doczekałam się! Wreszcie zmieniłam mój czołg.
Ja jestem fanką (jeśli chodzi o telefony) firmy Sony, więc znowu padło na Xperie...
Tym razem trafiła mi się Xperia SP. Jak na razie oceniam ją bardzo dobrze :). Przede wszystkim bardzo zależało mi na dobrym aparacie... no i nie zawiodłam się. :)
ps. Nowy telefon chciałam koniecznie zdobyć jeszcze przed koncertem...wiecie... żeby mieć takie ,,maleństwo,, pod ręką, wyciągnąć i nagrywać .... a potem mieć super wspomnienia . :)

SESJA !

Ostatnio wybrałam się na malutką sesję z koleżanką. Efekt - super, naturalnie, delikatnie.
Tym razem to ja byłam po drugiej stronie aparatu. Ostatnio nie mam ochoty na zdjęcia MNIE ;-;
Za dużo ich XD





NAJLEPSZY BAJER W TELEFONIE XD

Zdjęcia z tel. wstawię zapewne w następnym poście ;-; (jeśli nie zapomnę xd)
A jeszcze teraz wstawiam zdjęcia mojego oczka ;o

A teraz spadam...
BAY ! :)
~Kajucha 

PS: Następny post będzie na 100% w piątek ! :) Mam gościa <3 i razem na pewno coś wymajstrujemy dla was :)

1 komentarz: