poniedziałek, 26 maja 2014

WIELKIE zakupy na......... ALLEGRO ! :O

No HEY ! :)

Łuuuu...! Działo się. Mówię wam. Zakupy na allegro to jest coś ;-; .
Większość z tych rzeczy to ,,przygotowanie,, na koncert. A jedna z nich to zapowiedz na przyszłość :)

Ogólnie to taaaak bardzo ostatnio mi się nudzi ;-;. Niby bliski koniec roku...i jeszcze dosłownie chwilka nauki. Ale nudzi mi się pod względem HOBBY. Czyli w prostszy sposób... muszę sobie znaleźć zajęcie.

Wgl. ostatnio moje gardło ,,zrobiło,, coś czego nawet ja nie umiem wytłumaczyć O.O
Wszystko było ok, miałam lekką chrypę i nagle....

Praktycznie straciłam głos na 1 dzień. A na następny wszystko już było ok. O.o
W skrócie... zachorowałam...rozchorowałam się i wyzdrowiałam w przeciągu 3-2 dni. 

Wracając to tematu... zakupy....





                                                                        TEST FARBEK ...


Dzisiaj ją kończę. :)

Ok.. więc już wiecie co kupiłam teraz wam to mniej więcej opiszę. Glow stick na koncert... 
niedawno ogarnęłam, że jest ,,akcja,, z nimi ;-; (tak jak z kartkami itp.) i bądź tu w miarę oryginalnym.... nie no pewnie pół stadionu by je kupiło ale ja ich zamówiłam aż 200 szt. ;________; pojechałam XD

Farbki .... po to aby upiększyć koszulki ... TEŻ NA KONCERT. 
Bransoletki ,,Rybnik 30stm,, ZAPEWNE TEŻ NA KONCERT. 

No a pałeczki do perkusji do znalezienia sobie zajęcia. Może akurat do tego będę miała smykałkę :)


Dawno nie spamowałam jakimiś zdjęciami. Więc  wstawię moje ostatnie osiągnięcia...




Widok z mojego okna i Kajucha w bańce. :O



PIOSENKA! :)






Sorki że ten post jest jakiś ROZWALONY... i przepraszam za wszelkie błędy ;_;



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz