piątek, 2 sierpnia 2013

Szał na makijaż powraca ;D

Witam was! Wiem.. długo mnie już tu nie było ale teraz może uda mi się to nadrobić ;)

Dzisiaj zrobiłam (jak na mnie) idealne kreski ;) Oczywiście mam zdjęcia....
Pierwszym krokiem jaki wykonałam przy robieniu kresek było wyznaczenie jej długości i to aby były równe.. pomogła mi w tym mała kropeczka, którą sobie wyznaczyłam i właśnie do niej ,,ciągnęłam,, prostą linie zaczynającą się na zewnętrznym kąciku oka.... a drugą kreskę regulujesz już według własnych upodobań m.in. grubość.
Tak wygląda moja kreska :

TA DA! Moja idealna kreska ! :D
Nie ma to jak skromność...
Ale na prawdę  podoba mi się :D i zaliczam ja do moich ulubionych i najbardziej udanych jak dotąd....
Wiem że raczej kreska powinna zaczynać się od rzęs...ale tą akurat pociągnęłam aż do wewnętrznego kącika oka :) Ale mimo wszystko ładnie wygląda ;P ;)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz