wtorek, 11 czerwca 2013

TAK! ;3

Witam :3 !
Mammmm wam dużo do powiedzenia :)
Może zacznę od mojego nowego zakupu...<3
A więc kupiłam sobie kolekcjonerską wersje ,,Avatara,, . Z dodatkowymi scenami.. prawda to tylko 16 min. filmu więcej ale jak zmieniają całość...! Na mnie zrobiło to wielkie wrażenia :)














Nie będę się rozpisywać ale cały dodatek w jednym słowie jest zajebisty....<3 Są 3 płyty na 2 z nich jest zapisany film i dodatki... a na 3 samiutkie dodatki itp. (czy jakoś tak xd)












,,OEL NGATI KAMEIE,, - I see you ;)





                                                                        * * *
Z niepotrzebnych zakrętek od napojów można wyczarować cuda! Ja wykorzystałam je do zrobienia ,,obrazu,, jeszcze tylko potrzebna jest rama od obrazu i bierzemy się do roboty :) Mi to tak wyszło :

* * *
Na 2 ostatnich lekcjach polskiego namalowałam ,, piórka,, oczywiście w zeszycie.... i wyszły genialnie...
Ja tego nie ogarniam dlaczego zawsze najlepsze rysunki wychodzą w szkole i są rysowane w jakimś beznadziejnym zeszycie -,- Genialnie mi wyszły te piórka a wy co o tym sądzicie ? 



<------ te narysowałam jako pierwsze (jak widzicie odwołują się troszeczkę do avatara ;D )








Tej już mniej mi się podobają ale czerwone jest samo w sobie genialne <3  :)
* * *
A no tak i jeszcze zapomniałam wspomnieć że mam  nowe łóżko! :) Z euro-palet :D jest genialne i wygodne :



 
Na kolorowe poduszki, kocyki i miśka miło się patrzy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz