poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kieliszki w górę wszystkie Kaje na świecie! ;)))

22!!! Kajunia ma dzisiaj imieninki :D Tak! Dzień 22 kwietnia to także międzynarodowy dzień Ziemi <3 
Ponieważ moje imię pochodzi od imienia(greckiego, jak mniemam ale nie jestem pewna ;) ) ,,Gaja,, czyli Ziemia. A urodzinki ma 29 października ;) 2 dni przed Hallowen , co czasami dużo wyjaśnia ;3 

Może jeszcze opiszę mój dzisiejszy dzień. A więc tak: 

 Glina rzeźbiarska którą z tatą zamówiliśmy około tygodnia temu nadal nie przyszła -,- polska poczta...
Razem stwierdziliśmy że nasze życie jest monotonne i musimy zająć  się czymś nowym. A poza tym muszę zacząć się przygotowywać do zaliczenia do liceum plastycznego. Bo podobno  na egzaminy trzeba przynieść  3 kg gliny i lepić to co Ci każą... przynajmniej tak słyszałam....:) No ale glina zamówiona była głównie z nudów... ;)
Dzisiaj także pojechaliśmy z tatą i moją świnką morską na rzekę żeby sobie troszeczkę pojadła tej pierwszej trawki ;) Zrobiliśmy oczywiście kilka zdjęć:

 Jest troszeczkę mokry(widać po włoskach na główce ;) ) bo wleciał mokrą trawę ;D xd ta moja gapa wszędzie było sucho ale akurat w ten fragment musiał wpaść....:)

Słodziak ;3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz